LPG I ESPORT

L’Endermologie és una tècnica d’estimulació cel·lular creada per l’empresa francesa LPG , durant molts anys s’ha aplicat al tractament dels teixits musculars, cicatrius i cremades, amb resultats sorprenents. Actualment també s’utilitza en estètica corporal i facial, esport i teràpia del teixit conjuntiu i osteomuscular.

Es tracta d’una tècnica mecànica que actua sobre la superfície de la pell, provocant una resposta en profunditat, activant la producció de col·lagen i elastina en la pell i produint una lipòlisi en el teixit adipós, de manera indolora i no invasiva, segons el principi de Mecano transducció.

Les lesions esportives poden provocar adherències que s’acumulen entre les superfícies de les diferents fàscies que poden provocar dolor en tot el cos.

Els esportistes tradicionalment recorren a exercicis d’estirament i exercici de rang de moviment per alleujar aquest dolor i molèstia, però això requereix molt temps i no ajudarà amb l’altre enemic atlètic: dolor muscular. Es creu que el dolor muscular es deu a un major alliberament de metabòlits al teixit que envolta les cèl·lules musculars danyades, que provoca una inflamació i incomoditat.

Endermologie (LPG) i esports

Els estudis clínics han demostrat científicament que Endermologie alleugera el dolor  muscular, millora la circulació local i la sang limfàtica, relaxa els espasmes musculars, alleuja la tensió muscular i augmenta la mobilitat funcional. Atès que els tractaments d’Endermologie també funcionen per expulsar les toxines atrapades en el teixit, ajuda als atletes a desfer-se dels seus cossos de la inevitable acumulació d’àcid làctic causada per l’exercici extenuant.

Com a resultat, Endermologie és popular entre atletes d’elit de diversos esports com el futbol, ​​el ciclisme, el trial, el futbol, ​​el golf, l’esquí, el rugbi, el body building i la carrera a llarga distància.

També es creu que Endermologie aconsegueix una recuperació més ràpida de la lesió quan es combina amb la fisioteràpia.

Així que, tant si sou un corredor de marató experimentat, com un atleta CrossFit o un guerrer de cap de setmana, Endermologie farà que el vostre entrenament i recuperació arribi al següent nivell.